piątek, 6 maja 2011

Relacje klient- pracownik-szef





















Na dzisiejszych zajęciach projektu Nauki i Biznes poznaliśmy jak mamy zachować się w trudnych sytuacjach w naszej firmie. Wiemy już, jak moze wyglądać rozmowa potencjalnego, zdenerwowanego klienta z szefem lub pracownikiem danej placówki. Poznaliśmy sposoby zapobiegania takim sytuacją i łagodzenia ich wymiaru. Myślimy, że pod tym względem jesteśmy w stu procentach przygotowani do pracy we własnej firmie. Mamy nadzieję, że takie sytuacje nigdy nie zagoszczą w naszym przyszłym życiu:)

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o relacje na linii klient i firma to należy cały czas dbać i pielęgnować ten stosunek. Doskonałym narzędziem do tego jest system CRM https://craftware.pl/jaki-crm-wybrac-dla-malej-firmy który będzie dużo pracy wykonywał za nas. Myślę, że warto spróbować fajnych i innowacyjnych rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie, że tego typu szkolenia są realizowane i moim zdaniem już najmłodsze osoby powinny co nieco o nich wiedzieć. Ja czytałam na https://www.connecto.pl/system-crm-poprawia-relacje-z-klientem/ właśnie o systemach CRM i muszę się jeszcze bardziej na nich skupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie budowanie relacji jak dla mnie jest bardzo ważną kwestią i jestem zdania, że gdy prowadzimy firmę to trzeba takie rzeczy rozumieć. Także mogę polecić bardzo fajny wpis https://www.fox360.net/pl/firma/kiedy-warto-korzystac-z-omnichannel-marketingu-wyjasniamy.html o tym kiedy warto jest skorzystać z omnichannel w ramach marketingu.

    OdpowiedzUsuń