piątek, 6 maja 2011

Kultura organizacyjna - kodeks etyki pracy i zachowania



























Na dzisiejszych zajęciach głównym celem było wprowadzenie nas w tematykę odpowiedzialności moralnej i etycznej odnośnie wykonywania swoich obowiązków w firmie i uświadamianie nam, że polityka firmy oparta na etyce stanowi korzyść dla rozwoju firmy oraz rozwój umiejętności praktycznych opierających się na stworzeniu idealnego Kodeksu Etyki dla swojej firmy. Dowiedzieliśmy się także od czego zależą standardy etyczne i zawodowe.

KODEKS PRACY NASZEJ FIRMY:
1. Nie spóźniamy się do pracy
2. Jesteśmy wobec siebie mili i życzliwi
3. Pomagamy sobie nawzajem
4. Sumiennie wykonujemy swoje obowiązki
5. Zachowujemy przepisy i normy BHP
6. Konflikty rozwiązujemy pokojowo
7. Prawo do 21-dniowego urlopu
8. Każdy pracownik ma zawartą umowę na czas nieokreślony
9. Pracownik przestrzega czasu pracy ustalonego w zakładzie

4 komentarze:

  1. Samo poszanowanie pracy jest dość istotne i jeżeli prowadzimy sprzedaż w naszej firmie to także poszanowanie klienta jest ważne. Jak czytałem na https://www.connecto.pl/4-kroki-do-usprawnienia-procesu-sprzedazy-i-dystrybucji/ to istnieje nawet specjalne oprogramowanie do handlu i dystrybucji, co na pewno ułatwia codzienną pracę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej tego typu rozwiązania są bardzo istotne i należy być w firmie zorganizowanym. Dlatego ja od początku korzystam ze sprawdzonych rozwiązań dla biznesu od https://craftware.pl/dla-biznesu/rozwiazania-dla-biznesu/ i to dzięki takim innowacjom wciąż się rozwijamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat takie kodeksy to są często wewnętrzne rozporządzenia nie mające mocy prawnej. Ja jak potrzebowałem pomocy prawnej to w kancelarii adwokackiej https://jakubowskazawada.com/ udało mi się moją sprawę pozytywnie rozwiązać.

    OdpowiedzUsuń