piątek, 6 maja 2011

Informacje zwrotne od klienta - ocena naszej oferty handlowej


Celem naszych zajęć było znalezienie odpowiedzi na pytanie : czy oferta handlowa naszej Firmy przynosi zamierzone rezultaty i czy uzyskujemy zaplanowaną wielkość sprzedaży naszych produktów, oraz jak zmierzyć efekty pracy naszej Firmy ?
Wykonywaliśmy również ćwiczenia negocjacyjne.



2 komentarze:

  1. Wszystko się toczy wokół klientów. Gdyby nie oni żadna firma nastawiona na sprzedaż nie miałaby racji bytu. O klientów trzeba dbać na różne sposoby, ciągle udoskonalać asortyment, stawiać na marketing. A jeśli nie ma w zespole osoby z pomysłami to być może to będzie rozwiązanie https://craftware.pl/dla-it/rozwiazania-dla-it/body-leasing/ jak myslicie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat jeśli chodzi o same relacje w naszej firmie, i jestem zdania, że jak najbardziej warto jest je pielęgnować. Ogólnie jeśli mamy własną firmę to moim zdaniem warto jest posiadać elektroniczny obieg dokumentów https://www.connecto.pl/jak-elektroniczny-obieg-dokumentow-wplywa-na-dzialanie-firmy/ który jak dla mnie sprawdza się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń