środa, 14 stycznia 2009

Sylwia- fotograf




Nazywam sie Sylwia Archańska. Mam 15 lat. Mieszkam w Gaci Kaliskiej. Uczęszczam do Gimnazjum Im. Noblistów Polskich w Koźminku. Moja klasa liczy 11 dziewczyn i 13 chłopców. Myślę, ze jesteśmy zgraną grupą. Moim ulubionym zajęciem jest spotykanie sie z przyjaciółmi i granie w gry zespołowe. Moje hobby to siatkówka, poświęcam jej dużo mojego czasu. W tej dziedzinie sportu mam już osiągnięcie.
Razem z moim zespołem zdobyłyśmy III miejsce w II turnieju Ziemi Kaliskiej w siatkówce dziewcząt. Moje ulubione przedmioty to : w-f, biologia oraz chemia.
Nie przepadam za matematyką, ale jakoś sobie radzę. Lubię chodzić do szkoły, ponieważ uczę się tutaj bardzo wielu rzeczy, ale nie tylko dlatego. W szkole, mam dużo koleżanek i kolegów, z którymi bardzo lubię spędzać czas. Myślę, że jestem osobą zabawną, miłą i życzliwą dla innych ludzi. Jak to niektórzy określili ze mną nie można sie nudzić ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz