środa, 14 stycznia 2009

Justyna- kronikarz




Nazywam się Justyna Domagała. Uczęszczam do klasy IIa Gimnazjum im. Noblistów Polskich w Koźminku. Zarówno w klasie jak i szkole pełnię funkcję przewodniczącego.
Moja klasa liczy 11 dziewczyn i 13 chłopców. Bardzo lubię moją klasę. Dobrze się dogadujemy. Wraz z koleżankami spędzamy ze sobą dużo czasu.
Moimi ulubionymi przedmiotami są: matematyka, chemia, biologia, w-f i geografia.
Lubię czytać książki. Nie mam ulubionej, ale ciekawią mnie utwory Małgorzaty Musierowicz.
Interesuje się sportem jednak najbardziej lubię tenisa stołowego. Jest moją największą rozrywką. Na ten sport poświęcam dużo czasu. Mam małe osiągnięcia w tej dziedzinie np. jestem mistrzynią powiatu. W swoim zbiorze nagród mam ok. 30 dyplomów, 13 pucharów i 7 medali.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz