środa, 14 stycznia 2009

Małgosia- operator filmowy




Nazywam się Małgorzata Borkowska. Jestem uczennicą klasy IIa w Gimnazjum im. Noblistów Polskich w Koźminku. Bardzo lubię książki Małgorzaty Musierowicz z cyklu ,,Jeżycjada'', ponieważ podobają mi się przeżycia i przygody bohaterów tego cyklu. Interesuję się przyrodą. Bardzo lubię obserwować różne zjawiska przyrodnicze. W wolnych chwilach często rysuję, czytam bądź fotografuję. Trudno mi powiedzieć w czym jestem naprawdę dobra, bo zarówno przedmioty humanistyczne jak i ścisłe nie stanowią dla mnie problemu. Z komputera i Internetu staram się korzystać rozsądnie. Jednak są mi one bardzo potrzebne, bo dzięki nim mogę znaleźć dodatkowe informacje na dany temat, odrobić lekcje, pograć w gry lub kontaktować się ze znajomymi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz